Satin blev lyckat!

vilket underbart väder vi har, det är ju helt otroligt!
Igår var jag ute med tjejerna på satin. De va grymt faktiskt.
Länge sen jag hade kul när jag var ute. Men ser fram emot den
27e så himla mycket då demarco kommer till frimis! Nog om det.
Idag så var jag och jay och hämtade ut min efterlängtade bikini som
äntligen hade kommit. Och den satt som smäck! Den kommer va fin
i sommar när man fått lite bränna. Inte nog med det, så har jag varit
ute och gått tillsammans med bella i det fina vädret. Mötte jätte många
som bara bar shorts! Det är ju varmt, men ska man våga dra på sig shortsen
redan? det kom så plötsligt!! Men det gillar vi. Nu väntar jag på att jay ska
komma hem så ska vi gå och väg och käka lite pizza. Ska bli så gott, det kurrar
i min mage så det bara skriker om de. Ha en fin dag och en fin fredag kväll!! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0