SVENSKA B

Helu, kära ni. Idag känner jagmmig ganska så trött.
Har suttit och skrivit nationella i svenska b sen halv 9 imorse till
ca 13.00.. Så nu fan hoppas jag att det blev bra! 14 hela sidor fick
jag ihop, men sen är det ju att innehållet ska vara bra..
Hur som helst, sen åkte jag till jays skola där vi sen åkte hem tillsammans
han la sig och sov en liten stund innan han skulle åka iväg till jobbet
medans jag fixade lite käk till oss båda. Så nu har han åkt iväg och
jobbar och sliter medans ja sitter här och latar mig och gör ingenting?
Idag är solen framme igen, jätte skönt! Ska försöka få med mig jayson
ut och gå här någon dag framöver om de håller i sig. Tänk när man kan gå
med bara ben? LIVET!!! som ja längtar.
Jag i den lilla söta blommiga sommar klänningen. Det går ju iallafall att springa runt i
såna kläder här hemma och drömma sig bort lite granna att man är ute o går med den istället ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så fin du är vännen!

2011-04-14 @ 21:39:59
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Thanks honey! :)

2011-04-15 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0