god morgon

Godmorgon!
Det var evigheter sen jag skrev känns det som? men det kanske det var också.
Hur som helst, nu är jag här igen. Har inte haft tid och lust att ängna mig åt bloggen
utan har istället njutit av det fina vädret vi har fått. Sommaren är på g!
Vad har jag mer gjort under dessa dagar är frågan? Jag har umgåts med catia,
vi var vid wadköpingsskolan en dag och satt och solade längs svartån. Jag har varit
och tränat inför en modevisning som kommer hållas den 25:e. Hade världens bästa söndag
med killen förra söndagen- innan modevisningen var vi och tog bl a en fika på java med chai latte och
en mortoskaka. Det rekomenderar jag starkt! Sen så har jag träffat amanda, som ska flytta till örebro
efter att ha bott i gbg i två år. Det är väl de här grejerna jag har mest minnen ifrån vad jag har gjort.
Snart är det sommarlov? hur skönt ska inte de bli?! Jag längtar som bara den. Nu är jag trött så det
bara skriker om det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är Chai latte? :)

2011-05-13 @ 03:17:09
Postat av: Anonym

svar: en varm dryck :) typ som te.

2011-05-14 @ 13:43:20
Postat av: Mamma

Aha :)

2011-05-24 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0